Wednesday, September 24, 2008

Minta tolong sikit

Sesuai @ tidak meminta pertolongan dengan anonumous??
X apa.

Aku ingin meminta tolong jasa baik sesiapa yang terbaca post ini.
Tolong aku..
Aku perlukan sangat pertolongan orang lain kerana aku tak mampu lakukannya sendiri. Tolong maafkan aku jika ada terbuat salah silap @ tersilap cakap yang menyinggung perasaan mana-pihak. Sempena menghayati bulan Ramadhan yang hampir habis, dan juga sempena Hari Raya.

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN

Susah nak mengenalpasti kesalahan sendiri. Aku dari tadi memikirkan apa salah aku buat tahun ni.. Dengan siapa aku bersalah.. Jadi, jika aku ada buat salah. Maafkanlah. Mohon.. Dan bagi sesiapa yang tak puas hati. Luahkanlah. Anda boleh post comment sebagai anonymous; luahkan apa anda tak puas hati. Semoga lepas ni tak ada lagi.. Ikhlas ni..

3 comments:

Anonymous said...

sambil menulis permohonan maaf pun ada buat silap jugak..

salah eja anonymous
y jadi u

Che Ku said...

maaf
ampun tuanku
lain kali tak buat lagi

mohd said...

selamat hari raya kepada penduduk getang dan cepoh..