Saturday, August 30, 2008

teori operasi dan modus operandi


Aku menerima ini dari seorang rakan penulis blog dan juga pencinta muzik especially butterfingers iaitu (seyn). Tag katanya. Aku belum balas lagi. Tapi aku letak kt sini + sedikit discussion. Kire dh reply ah tag ni ye..


Tak pernah sebelum ini aku menerima tag. Terima kasih untuk tag tersebut. Tapi aku ragu2 untuk membalasnya.. Apa yang aku nk buat ni.. Aku buat sedikit 'literature review'. Sedikit pengaruh dari PSM merebak ke halaman blog ini yeah..

Aku kurang memahami teori operasi dan modus operandi apa yang dikatakan 'Tag' ini. Mula - mula aku bayangkan sesuatu 'yang mcm tanda, label,digantung' @ lebih kurang mcm gitu la.. Tapi ia bukan apa yang aku fikirkan. Aku bukan susah sangat.. Take it easy. Tapi sekadar terfikir dengan instruction2 yg ada pada tag tersebut..
Mungkin ia satu cara untuk meg'link'kan seseorang dengan beberapa orang lain dgn beberapa orang lain lagi.. Itu bagus. Aku setuju. Adakan connection, Eratkan silaturrahim.

Ni Post utk Merdeka sebenarnya. X ada idea.. Kira halal la.
Merdekaa...

Selamat menjauhkan diri dari perkara yang merosakkan kemerdekaan kita.

3 comments:

w.a.k. said...

honestly, aku pon xtaw how does this tag system berjalan huhu

mohd said...

lalala.. dok auu nok tulih nape.. tp sedap bace sini.. brase nok sambung sokmo.. ke guane? hohoho

Seyn Jukey said...

huhu gile ah cheku
siap way literature review
mantap..mantap..
hehe :)